Najskuteczniejszy trening na płaski brzuch

Posted under bezpieczne odchudzanie, sposoby na odchudzanie, Ćwiczenia odchudzające - autor: admin on poniedziałek 16 Listopad 2009 at 14:26
Odchudzanie


Odchudzanie brzucha nie jest łatwe, wymaga wytrwałości, systematyczności i wysiłku. A przede wszystkim – odpowiednio dobranego treningu. Najskuteczniejsze ćwiczenie na płaski i mocny brzuch to szóstka Weidera.

Aerobiczna szóstka Weidera to zestaw ćwiczeń dla osób, które już pracowały nad rozwojem mięśni. Aby była skuteczna, należy zrealizować cały program, co wymaga niezłej kondycji i siły. Plan treningowy obejmuje 6 tygodni codziennych ćwiczeń. Oczywiście, ich intensywność jest systematycznie zwiększana. Nazwa „szóstka” pochodzi od sześciu ćwiczeń, które wchodzą w skład treningu. Wykonywane są jedno po drugim – jako tak zwana superseria. Ilość powtórzeń w poszczególnych ćwiczeniach oraz liczba serii zmieniają się. Zaczynamy od jednej serii i sześciu powtórzeń, w ostatnim tygodniu liczba powtórzeń wzrasta do dwudziestu czterech – serie są 3. Ważne, by trening nigdy nie przekraczał 25 minut. Skuteczność gwarantuje też utrzymywanie napięcia mięśni brzucha przez 2-3 sekundy w każdym powtórzeniu.

Opis ćwiczeń. Pierwsze ćwiczenie to unoszenie klatki piersiowej i jednoczesne unoszenie nogi zgiętej w kolanie. W drugim ćwiczeniu modyfikacja polega na unoszeniu jednocześnie obu kolan do klatki piersiowej. O ile w pierwszym i drugim ćwiczeniu ręce są ułożone płasko wzdłuż tułowia, w trzecim zaplatamy je na karku lub trzymamy przy skroniach i unosimy klatkę piersiową do jednej zgiętej nogi. Czwarty element to znów splecione ręce, jednak ponownie unosimy jednocześnie obie nogi. Piąte ćwiczenie jest bardziej dynamiczne – splatamy ręce na karku, unosimy jednocześnie tułów i obie nogi, którymi wykonujemy tzw. rowerek. Liczy się jak największa szybkość. Ostatnie ćwiczenie to jednoczesne unoszenie tułowia i wyprostowanych nóg.

Aby szóstka Weidera była naprawdę skuteczna, warto połączyć ją z dietą i odpowiednią suplementacją. Osoby, które chcą się pozbyć nadmiaru tkanki tłuszczowej, mogą skorzystać ze spalaczy tłuszczu. dla tych, którym zależy na wyraźnej rzeźbie polecane są odżywki białkowe. Zawsze konieczne jest picie dwóch litrów niegazowanej wody mineralnej dziennie. nie należy też rezygnować z treningu aerobowego, który korzystnie wpływa na spalanie tkanki tłuszczowej.

2,23k

Podobne artykuły:

  1. Poznaj sprawdzone sposoby na płaski brzuch
  2. Czy są skuteczne sposoby na płaski brzuch?
  3. Dieta na płaski brzuch – sprawdzona metoda na zgrabną sylwetkę.
  4. Odchudzanie brzucha i bioder
  5. Ćwiczenia na odchudzanie


1 komentarz »

  1. komentarz - autor: chłop — 10/12/2009 @ 12:37

    Moim sposobem na płaski brzuch jest po prostu regularne robienie brzuszków, chodzenie na siłownię kilka razy w tygodniu i skupianie się właśnie na tej, newralgicznej dla faceta (mięsień piwny…) partii ciała;) Dla usprawnienia i jeszcze lepszych efektów stosuję l-karnitynę (firmy Direct, w proszku) i razem to naprawdę działa;) Brzuch płaski jak deska;)

Kanał RSS z komentarzami do tego wpisu. TrackBack URI

Dodaj komentarz

© Copyright 2021 Ćwiczenia odchudzające All Rights Reserved